sobota, 13 listopada 2010

Daily Bronze




13 komentarzy:

  1. Aga nasza polish make up guru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze zrobiłaś się na bóstwo :D Mam nadzieję, że zakupy były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ishi :P są znacznie lepsze ode mnie. Ale dziękuję.
    Yen :* dziękuję. A zakupy to chleb, cukier i ziemniaki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga jak zawsze piękny makijaż! jesteś tak ciepłą i sympatyczną osóbką, miło się ciebie slucha, poprawiasz humor:)chciałam ci serdecznie pogratulować, bo wylukałam ciebie w listopadowej Urodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga -Ty jesteś NAJLEPSZA bezapelacyjnie!
    przy tym emanuje z Ciebie takie ciepło i spokój ,że bardzo przyjemnie się Ciebie ogląda i słucha no i ..czeka się na kolejne odsłony.
    Ps. W tej fryzurze super !
    Czy skróciłaś włosy , czy jakoś tak upięte są?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisałam na wizażu, ale co tam ;)
    Takie cuda warto chwalić :D Bosko bosko, mega mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny i prosty makijaż! Podoba mi się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aga, jak zwykle piękny makijaż! Nie wiem jak Ty to robisz, że w każdym wyglądasz wręcz idealnie:) I fryzura śliczna, pasuje do Ciebie:)
    Czekam na następne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeju uwielbiam !!!

    dodaje do obserwowanych ! :)

    zapraszam Cie na mojego bloga http://naatajla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmienilas kolor nie?bo cos mi sie wydaje,ze mialas jasniejsze wlosy;)i musze powiedziec,ze pieknie sie prezentujesz!!!
    CMOK

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, zainspirowałaś mnie :P

    zapraszam do mnie na pataq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję wszystkim :)

    Hexx, miałam ciemniejsze włosy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...